روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم کالسیمین دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که جوشکاب یزد در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. جوشکاب یزد سود هر سهم سال‌جاری را ۱۸۰۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۷میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
داروسازی زهراوی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. پتروشیمی فارابی در رده دوم این گروه ایستاد. پتروشیمی فارابی با سرمایه‌ای معادل ۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۹۹۷ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ملی سرب و روی ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را حق تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه کالسیمین معادل ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۲۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ملی سرب و روی ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ ایران در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم لیزینگ ایران مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حق تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد. ملی سرب و روی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. ملی سرب و روی ایران با سرمایه‌ای معادل ۹۲میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۵۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ملی سرب و روی ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ساختمان اصفهان در این گروه سوم شد. سرمایه ساختمان اصفهان بیش از ۱۰۴میلیارد و ۴۶۹میلیون ریال است. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه آبادگران برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. ایران‌خودرو با سرمایه‌ای برابر ۴۵۰۰میلیارد ریال،‌ پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۱۲۰۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم کالسیمین جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. البرز دارو در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت دالبر مبلغ 1889 ریال و سرمایه آن معادل 16میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته ساختمان اصفهان به دست آورد. سموم علف کش در جایگاه دوم ایستاد. سموم علف کش با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2248 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت پتروشیمی اصفهان معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1112 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم چادرملو در سال جاری 919 ریال و سرمایه آن برابر 1000میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حق تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت باما با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 6270ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌‌گذاری بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «وبهمن» برابر 2000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 151ریال پیش بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه پتروشیمی آبادان برابر 160میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 955ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1030ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
مس شهید باهنر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حق‌تقدم توسعه فارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت توسعه فارس سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۲میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
فولاد کاویان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده دوم این گروه ایستاد. نگین طبس با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه تراکتورسازی برابر ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۵۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر حق‌تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. پتروشیمی خارک با سرمایه ۱۰۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۹۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه معادن و فلزات بیش از ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. تکنوتار به سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال، در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت تکنوتار سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. چینی ایران با سرمایه‌ای برابر ۸۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۹۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس