روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم کالسیمین دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران‌ارقام در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «مرقام» سود هر سهم سال‌جاری را ۶۲۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۵۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ملی سرب و روی ایران روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. تولی‌پرس در رده دوم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۵۱۸ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را داروسازی سبحان به خود اختصاص داد. سرمایه «دسبحا» معادل ۱۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه گذاری مسکن در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم «ثمسکن» مبلغ ۲۲۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حق‌تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فرومولیبدن کرمان در این گروه سوم شد. سرمایه «فروم» بیش از ۵۰میلیارد ریال است. «فروم» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر ۹۲میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر پنج‌هزار و ۲۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ یک‌هزار و ۱۶۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معدنی دماوند جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. مس شهید باهنر سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فباهنر» مبلغ 640ریال و سرمایه آن معادل 225میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرومولیبدن کرمان به دست آورد. کشت پیاذر در جایگاه دوم ایستاد. «غاذر» با سرمایه پنج‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 380ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 381ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 310ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 262میلیارد و 250ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر باما به خود اختصاص داد.پتروشیمی اراک در رده سوم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه 750میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 956 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «وبهمن» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 151 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر 440میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 631 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه 104میلیارد و 75میلیون ریالی سود هر سهم خود را در رقم 330 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
مس شهیدباهنر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «وبشهر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
عایق پلاستیک صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۷۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل یک‌هزار و ۲۵۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» در سال مالی ۸۵ مبلغ یک‌هزار و ۱۷۲ریال و سرمایه آن معادل ۹۴۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر یک‌هزار و ۹۱۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که آبادگران در این گروه چهارم شد. سرمایه «ثاباد» بیش از ۱۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ده میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس