روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان شرق دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سینادارو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. سینادارو سود هرسهم سال‌جاری را ۱۳۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۳۹میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
فرومولیبدن کرمان روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. دوده صنعتی در رده سوم این گروه ایستاد. دوده صنعتی با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را ۱۰۰۱ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه سایپا معادل ۵۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم هپکو مبلغ ۳۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن فلزات به خود اختصاص داد. سموم علف‌کش در رده دوم این گروه ایستاد. سموم علف‌کش با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۲۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که لیزینگ غدیر در این گروه چهارم شد. سرمایه لیزینگ غدیر ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سولیران به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه معدنی دماوند برابر ۱۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۱۰۳۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان مبلغ 300ریال و سرمایه آن معادل 880میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته قند هگمتان به دست آورد. کاشی اصفهان در جایگاه دوم ایستاد. کاشی اصفهان با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1399ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت تراکتورسازی معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1255 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم معادن و فلزات در سال جاری 310ریال و سرمایه آن برابر 1262میلیارد و 250میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سازه‌پویش در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت سازه‌پویش با سرمایه 25میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1368 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم بانک اقتصاد نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه بانک پارسیان برابر 5000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه تکنوتار برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 141 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. چینی ایران با سرمایه 84میلیارد و 300میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 599 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند تربت جام در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت قند تربت جام سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کم‌ترین بازدهی ماهانه شد. عایق پلاستیک در رده دوم این گروه ایستاد. عایق پلاستیک با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری ملی به خود اختصاص داد. سرمایه سرمایه‌گذاری ملی برابر ۲۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهر کام در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سودهر سهم شرکت مهرکام در سال مالی ۸۵ مبلغ ۴۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۵۵۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سیمان اصفهان در رده پنجم این گروه ایستاد. سیمان اصفهان با سرمایه ۷۶میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۸۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه چهارم شد. سرمایه سرمایه‌گذاری بازنشستگی بیش از ۴۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. سولیران با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. ایران‌خودرو با سرمایه‌ای برابر ۴۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۲۰۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس