بیشترین بازدهی هفتگی
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری ساختمان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وساخت» مبلغ 300ریال و سرمایه آن معادل 880میلیارد ریال است. این شرکت 100درصد سود سالانه را میان سهامداران آن تقسیم می‌کند.

بیشترین بازدهی ماهانه
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 743ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت برابر 15میلیارد ریال است. در دوره سه ماه منتهی به بهار امسال 23درصد از پیش‌بینی سود سالانه را پوشش داد.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت داروسازی زهراوی به خود اختصاص داد. تکین کو در رده سوم این گروه ایستاد. «رتکو» با سرمایه ده‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم یک‌هزار و 754ریال پیش‌بینی کرده است. هیات‌مدیره این شرکت قصد دارد 90درصد سود خالص را میان سهامداران خود تقسیم کند.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» برابر یک‌هزار و 631ریال و سرمایه آن معادل 440میلیارد ریال است. در بازار سهام پنج درصد از سهام «کگل» به صورت شناور آزاد قرار دارد.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را کمباین‌سازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تکمبا» برابر 65میلیارد و 850میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 885ریال پیش‌بینی کرده است. «تکمبا» 80درصد از سود سالانه را میان صاحبان سهام خود تقسیم می‌کند.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت تراکتورسازی به خود اختصاص داد. لاستیک دنا در رده پنجم این گروه ایستاد. «پدنا» با سرمایه 208میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 267ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت در دوره شش‌ماه نخست سال مالی خود، 44درصد از این پیش‌بینی را پوشش داد.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم بانک اقتصاد نوین هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه ششم شد. سرمایه «سفارس» معادل دو هزار و 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 517ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سولیران به دست آورد. صنعتی آما در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فاما» 120میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 170ریال پیش‌بینی کرده است. هیات‌مدیره «فاما» در نظر دارد 90درصد سود سالانه را میان سهامداران خود تقسیم کند.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری کاشی اصفهان به دست آورد. کربن ایران در جایگاه دوم ایستاد. «شکربن» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 301ریال پیش‌بینی کرده است. پنج درصد از سهام این شرکت در بازار به صورت سهام شناور آزاد است.

کمترین بازدهی ماهانه
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. لیزینگ ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. «ولیز» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت در بهار امسال با پوشش 28درصدی این پیش‌بینی را محقق کرد.

0

بیشترین کاهش قیمت
نگین طبس هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. قند اصفهان چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قصفها» مبلغ سه‌هزار و 850ریال و سرمایه آن برابر 12میلیارد ریال است. 25درصد از سهام قند اصفهان در بازار شناور است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 775میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 175ریال پیش‌بینی کرده است. هیات‌مدیره این شرکت تقسیم 80درصد سود سالانه را در مجمع به سهامداران پیشنهاد می‌دهد.

2

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری مبلغ 310ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. 25درصد از سهام این شرکت در بازار به صورت شناور آزاد است.

3

کمترین ارزش معامله
لیزینگ صنعت و معدن هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که رایان سایپا در این گروه دوم شد. سرمایه «وساپا» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 640ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت پیش‌بینی مزبور را در دوره سه ماه معادل 25درصد محقق کرد.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته لیزینگ صنعت و معدن در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هشتم این گروه را ناب به خود اختصاص داد. «غناب» با سرمایه 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 250ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپادیزل جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم‌ یک‌هزار و پنج ریال پیش‌بینی کرده است. 20درصد از سهام این شرکت در بازار سهام به صورت شناور آزاد است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس