روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کیمیدارو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. کیمیدارو سود هر سهم سال جاری را ۷۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۶۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
جوشکاب یزد روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نیروترانس در رده دوم این گروه ایستاد. نیروترانس با سرمایه‌ای معادل ۱۳۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود سهم خود را ۴۳۰ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه هپکو معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کمباین‌سازی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم مبلغ ۸۸۵ ریال و سرمایه آن معادل ۶۵میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سازه پویش به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده چهارم این گروه ایستاد. سیمان تهران با سرمایه‌ای معادل ۷۲۱میلیارد و ۸۷۵میلیون ریال، سود هرسهم خود را ۸۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سازه پویش در این گروه هفتم شد. سرمایه سازه‌پویش ۲۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۳۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سولیران به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه تکنوتار برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. چینی ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. چینی ایران با سرمایه‌ای برابر ۸۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۱۳۸۵ در رقم ۵۹۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم بانک اقتصاد نوین جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کارخانجات داروپخش در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت کارخانجات داروپخش مبلغ 1244ریال و سرمایه آن معادل 100میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم خدمات کشاورزی به دست آورد. نگین طبس در جایگاه سوم ایستاد. نگین طبس با سرمایه 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1743ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ایران ارقام به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت ایران‌ارقام معادل 50میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 621ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صنعتی دریایی (صدرا) در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم صدرا در سال‌جاری1172ریال و سرمایه آن برابر 940میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر آبادگران ایران به خود اختصاص داد. لوله و تجهیزات سدید در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت لوله و تجهیزات سدید با سرمایه 32میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2464ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم بانک اقتصاد نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه سوم شد. سرمایه سرمایه‌گذاری پتروشیمی برابر 1820میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 212ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه فولاد کاویان برابر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. گروه بهمن با سرمایه 3200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 442ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند تربت جام در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت قند تربت جام سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. عایق پلاستیک در رده دوم این گروه ایستاد. عایق پلاستیک با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را مهرکام به خود اختصاص داد. سرمایه مهرکام برابر ۵۵۲میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۰۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری ملی در سال‌مالی ۱۳۸۵ مبلغ ۳۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۲۹۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. سایپا با سرمایه ۵۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که آبادگران ایران در این گروه سوم شد. سرمایه آبادگران ایران ۱۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P /E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. سولیران با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قند قهستان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. قند قهستان با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس