روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت «کدما» سود هر سهم سال جاری را ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ده‌میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق‌تقدم خدمات کشاورزی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. مواد اولیه داروپخش در رده سوم این گروه ایستاد. «دتماد» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ شش‌هزار و پنج ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بانک ملی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری بانک ملی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ یک‌هزار و ۱۶۲ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزار و ۲۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سازه پویش به خود اختصاص داد تراکتورسازی در رده چهارم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه‌ای معادل ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را یک‌هزار و ۲۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بانک‌ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سازه پویش در این گروه هشتم شد. سرمایه «خپویش» بیش از ۲۵میلیارد ریال است. «خپویش» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۳۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. آبادگران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کاشی پارس جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کپارس» با سرمایه‌ای برابر ۸۷میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال،‌ پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ در رقم ۴۴۳ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم بانک اقتصاد نوین جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تکنوتار ششم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «تکنو» مبلغ 141ریال و سرمایه آن معادل 33میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته عایق پلاستیک به دست آورد. کاغذسازی کاوه در جایگاه دوم ایستاد. «چکاوه» با سرمایه 25میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 922ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بانک ملی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را ایران ارقام به خود اختصاص داد. سرمایه «مرقام» معادل 50میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم 621ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «خصدرا» در سال‌جاری یک‌هزار و 172ریال و سرمایه آن برابر 940میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر آبادگران ایران به خود اختصاص داد.سرمایه‌گذاری پتروشیمی در رده هفتم این گروه ایستاد. «وپترو» با سرمایه یک هزار و 820میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 212 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم بانک اقتصاد نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه هشتم شد. سرمایه «ونیکی» برابر دو هزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه یکصد میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 568 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند تربت جام در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «قجام» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. عایق پلاستیک در رده دوم این گروه ایستاد. «پعایق» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر پنج‌هزارمیلیارد ریال است. این شرکت پیش‌ بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۸۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خمهر» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۴۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۵۵۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری شاهد در رده هشتم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه ۴۱۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۶۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه سوم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از چهارهزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. پتروشیمی آبادان با سرمایه‌ای برابر ۱۶۰میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کارخانجات مخابراتی ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لکما» با سرمایه‌ای برابر ۶۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم دوهزار و ۸۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس