روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم بانک اقتصاد نوین دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کارخانجات داروپخش در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «دارو» سود هر سهم سال‌جاری را یک‌هزار و ۲۴۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از یک‌صدمیلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
معادن منگنز ایران روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. شکر شاهرود در رده دوم این گروه ایستاد. «قشکر» با سرمایه‌ای معادل ۲۸میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۱ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
حق تقدم بانک اقتصاد نوین پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را صدرا به خود اختصاص داد. سرمایه «خصدرا» معادل ۹۴۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را یک‌هزار و ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق تقدم بانک اقتصاد نوین جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ ایران در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولیز» مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حق تقدم بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. سازه پویش در رده دوم این گروه ایستاد. «خپویش» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد ریال سود هرسهم خود را یک‌هزار و ۳۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم بانک اقتصاد نوین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که هپکو در این گروه پنجم شد. سرمایه «تپکو» بیش از ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. «تپکو» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «شپترو» برابر ۱۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۵۶۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
قند نقش جهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. جوشکاب یزد سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» مبلغ یک هزار و 805 ریال و سرمایه آن معادل هفت میلیارد و 700میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته عایق پلاستیک به دست آورد. داروسازی سبحان در جایگاه پنجم ایستاد. «دسبحا» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 681 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبانک» در سال جاری 700 ریال و سرمایه آن برابر سه هزار و 220میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سیمان اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «سصفها» با سرمایه 76میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 842ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم بانک اقتصاد نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه نهم شد. «تایرا » برابر 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 255ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سمازن» برابر 273میلیارد و 996میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 578ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه چهار هزار و 500میلیاردریالی، سود هر سهم خود را در رقم یک‌هزار و 204ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند تربت‌‌جام در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «قجام» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. داده‌پردازی ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل ۹۳میلیارد و ۳۷۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی‌روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سرمایه «ثمسکن» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۰۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۵ مبلغ یک‌هزار و ۱۶۲ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزار و ۲۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری شاهد در رده هشتم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه ۴۱۰میلیارد ریالی سود هر سهم خود را برابر ۶۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه دوم شد. سرمایه «وسپه» بیش از یک هزار و ۴۹۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابلسازی ایران به دست آورد. صنعتی آما با سرمایه‌ای برابر ۱۳۰میلیارد ریالی در جایگاه هفتم قرار گرفت. «فاما» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کارتن ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «چکارن» با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال سود هر سهم خود را در رقم یک هزار و ۹۹۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس