بیشترین بازدهی هفتگی
حق تقدم بانک اقتصاد نوین جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. قند نقش جهان دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «قنقش» 741ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است. این شرکت 70درصد از سود سالانه را میان صاحبان سهام خود تقسیم می‌کند.

بیشترین بازدهی ماهانه
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کاربراتور ایران در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «خکار» سود هرسهم خود را مبلغ 750ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت برابر 34میلیارد ریال است. این شرکت قبلا پیش‌بینی درآمد هرسهم را مبلغ 528ریال اعلام کرده بود.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت لوله سدید به خود اختصاص داد. رازک در رده سوم این گروه ایستاد. «درازک» با سرمایه 41میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم دوهزار و 228ریال پیش‌بینی کرده است. در حالی که پیش‌بینی سود هر سهم سال‌جاری این شرکت با 34درصد افزایش مواجه است، این پیش‌بینی تعدیل مثبت 356ریالی را تجربه کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان ارومیه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساروم» پنج‌هزار و 607ریال و سرمایه آن برابر 28میلیارد ریال است. این شرکت تنها 13درصد از سود سالانه را میان سهامداران تقسیم خواهد کرد.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 310ریال پیش‌بینی کرده است. طی بهار امسال «ومعادن» 23درصد از این پیش‌بینی را پوشش داد.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سیمان اصفهان به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده چهارم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه 262میلیارد و 500میلیون ریال سود هر سهم خود را در رقم یک هزار و 255 ریال پیش‌بینی کرده است. این پیش‌بینی در مقایسه با سال قبل با 16درصد افزایش پیش‌بینی شده است.

بیشترین سهام معامله شده
آبادگران ایران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» برابر پنج‌هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 162ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت در بهار امسال پیش‌بینی یادشده را با 26درصد پوشش محقق کرد.

بیشترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را سولیران به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کدما» معادل 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است. 15درصد از سهام این شرکت در بازار به صورت شناور است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری عایق پلاستیک به دست آورد. ایران ارقام در جایگاه پنجم ایستاد. «مرقام» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 621ریال پیش‌بینی کرده است. 10درصد از سهام این شرکت در بازار به صورت شناور آزاد است.

کمترین بازدهی ماهانه
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. داده‌پردازی در رده هفتم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه 93میلیارد و 376میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 428ریال پیش‌بینی کرده است. درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات «مداران» در مقایسه با سال مالی قبل با 28درصد افزایش مواجه است.

0

بیشترین کاهش قیمت
نگین طبس هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سموم علف کش چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شسم» دوهزار و 248ریال و سرمایه آن معادل ده‌میلیارد ریال است. سموم علف‌کش 90درصد از سود سالانه را میان سهامداران خود تقسیم می‌کند.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت حق تقدم توسعه صنایع بهشهر ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه 184میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 233ریال پیش‌بینی کرده است. در بازار 45درصد از سهام این شرکت به صورت شناور آزاد در جریان معاملات قرار دارد.

2

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تپکو» در سال‌جاری مبلغ 302ریال و سرمایه آن برابر 331میلیارد و 500میلیون ریال است. هیات‌مدیره این شرکت در نظر دارد 85درصد سود سالانه را میان صاحبان سهام تقسیم کند.

3

کمترین ارزش معامله
رادیاتور ایران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سایپا شیشه در این گروه پنجم شد. سرمایه «کساپا» معادل 70میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 442 ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت 100درصد سود قابل تقسیم را به سهامداران خود اختصاص می‌دهد.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته کاشی سینا در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را نیروکلر به خود اختصاص داد. «شکلر» با سرمایه 49میلیارد و 180میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 313ریال پیش‌بینی کرده است. 10درصد از سهام این شرکت به صورت شناور آزاد در بازار است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه 4هزار و 500میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 204 ریال پیش‌بینی کرده است. این پیش‌بینی در مقایسه با سال مالی گذشته 12درصد افزایش نشان می‌دهد.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس