روزانه
بیشترین بازدهی
کشت پیاذر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که نفت پارس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت نفت پارس سود هرسهم خود را ۲۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر ۱۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم مخابراتی شهید قندی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کنتورسازی ایران در رده ششم این گروه ایستاد. کنتورسازی با سرمایه ۵۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری ملی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری توس‌گستر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری توس‌گستر بالغ‌بر ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۲۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری ملی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فارسیت دورود در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت فارسیت دورود، ۳۹۶ریال و سرمایه آن بالغ‌بر ۵۶میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز املاح معدنی به خود اختصاص داد. زامیاد در رده هشتم این گروه ایستاد. زامیاد با سرمایه ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که هپکو در این گروه پنجم شد. سرمایه شرکت هپکو بالغ بر ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه شرکت پتروشیمی آبادان بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قند قهستان جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. قند قهستان با سرمایه ۱۳میلیارد ریال سود هرسهم خود را ۵۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
شکر شاهرود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. نگین طبس در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت 1743ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 15میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته خدمات کشاورزی به دست آورد. مقره‌سازی در جایگاه نهم ایستاد. مقره‌سازی با سرمایه 25میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 263ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی بالغ‌بر 800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 262ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری ملی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به‌دست آورد. فرومولیبدن کرمان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم فرومولیبدن کرمان در سال جاری 263 و سرمایه آن بالغ‌بر 50میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر املاح معدنی به خود اختصاص داد. ایران ارقام در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت ایران ارقام با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 621ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه پنجم شد. سرمایه سرمایه‌گذاری سپه بالغ بر یک‌هزار و 495میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 142ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی ایران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه شرکت فولاد کاویان بالغ بر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 153ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.کارتن ایران جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. کارتن ایران با سرمایه 20میلیارد و 250میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1991ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که آبادگران ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت آبادگران ایران سود هر سهم خود را ۱۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کابل باختر در رده پنجم این گروه ایستاد. کابل باختر با سرمایه ۳میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۴۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه بانک پارسیان بالغ بر ۵۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری ملی در سال جاری ۳۰۰ ریال و سرمایه آن بالغ بر ۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی‌‌روز اخیر سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت معادن و فلزات با سرمایه یک‌‌‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰ریال، سود هر سهم خود را ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه ششم شد. سرمایه‌ شرکت سرمایه‌گذاری مسکن بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابلسازی ایران به دست آورد. تکنوتار در این گروه دوم شد. سرمایه تکنوتار ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۱۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. شرکت چینی ایران با سرمایه ۸۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۵۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس