بیشترین بازدهی هفتگی

سرمایه‌گذاری مسکن جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. درخشان تهران چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت ۲۶۳ریال و سرمایه آن بالغ بر ۱۹میلیارد ریال است. پیش‌بینی فروش «پدرخش» در مقایسه با سال قبل ۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشترین بازدهی ماهانه

باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کاشی حافظ در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را 317ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 60میلیارد ریال است. شرکت کاشی حافظ پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌های اداری و تشکیلاتی تعدیل کرده است.

بیشترین افزایش قیمت

جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. گل‌گهر با سرمایه ۴۴۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را یک هزار و ۶۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است. فروش پیش‌بینی شده برای سال جاری گل‌گهر در مقایسه با سال گذشته با ۲۸درصد افزایش روبه‌رو است.

گران ترین سهم

فرآوری مواد معدنی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان ارومیه در رده دوم جای گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ساروم» مبلغ 5‌هزار و 607ریال و سرمایه آن بیش از 28میلیارد ریال است. این شرکت از نیمه دوم شهریور ماه امسال سود سهام سال مالی 84 را به صاحبان سهام پرداخت می‌کند.

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را فرآوری موادمعدنی به خود اختصاص داد. سرمایه این شرکت بالغ بر ۱۶میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را شش‌هزار و ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است. اولین معامله سهام فرآوری پس از تشکیل مجمع سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی در تاریخ ۲۷اردیبهشت ماه صورت گرفت.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی آبادان در رده دهم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 160میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 955ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت طی بهار امسال 25درصد از پیش‌بینی سود سالانه را محقق کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که کربن ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «شکربن» بالغ بر ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است. سازمان خصوصی‌سازی در اجرای مصوبه هیات وزیران تعداد ۱۸هزار و ۹۳ سهم از این شرکت را به تعدادی از کارکنان کربن ایران واگذار کرد.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را هفته گذشته سیمان غرب به دست آورد. سرمایه‌گذاری توس‌گستر در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه این شرکت بالغ بر 200میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 231ریال پیش‌بینی کرده است. افزایش سرمایه «وتوس» معادل 100درصد به ثبت رسیده است.

کمترین بازدهی هفتگی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم مخابراتی شهید قندی به دست آورد. سیمان خاش در جایگاه سوم ایستاد. این شرکت با سرمایه ۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۹۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵درصد از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش یافته است.

کمترین بازدهی ماهانه

افست صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان داراب در رده چهارم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 249میلیارد و 606میلیون ریال،‌ سود هر سهم خود را 512ریال پیش‌بینی کرده است. «ساراب» طرح افزایش ظرفیت به میزان 20درصد ظرفیت اسمی را در دست اجرا دارد.

0

بیشترین کاهش قیمت

مواد اولیه داروپخش هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. رازک سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» مبلغ ۲هزار و ۲۲۸ ریال و سرمایه آن بالغ بر ۴۱میلیارد ریال است. مجمع فوق‌العاده این شرکت با موضوع تصمیم‌گیری در خصوص میزان تقسیم سود سال مالی ۸۴، در نهم مرداد ماه برگزار شد.

۱

ارزان ترین سهم

در هفته‌ای که گذشت حق تقدم توسعه صنایع بهشهر ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی ایران در جایگاه چهارم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 175ریال پیش‌بینی کرده است. در آخرین روز معاملات هفته مذبور تعداد 421هزار و 511سهم این شرکت دادوستد شد.

2

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت در سال‌جاری یک‌هزار و ۲۵۵ریال رو سرمایه آن بالغ بر ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. پیش‌بینی سود پس از کسر مالیات تراکتورسازی برای سال مالی جاری در مقایسه با سال‌مالی قبل ۱۷درصد دارد.

۳

کمترین ارزش معامله

کاشی الوند هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سیمان غرب در این گروه در سومین رده ایستاد. سرمایه «سغرب» بالغ بر 110میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 840ریال پیش‌بینی کرده است. هیات‌مدیره سیمان غرب قصد دارد 98درصد سود سال 85 را میان صاحبان سهام خود تقسیم کند.

4

کمترین سهام معامله شده

هفته گذشته سیمان غرب در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه ششم این گروه را کارتن ایران به خود اختصاص داد. این شرکت با سرمایه ۲۰میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را یک‌هزار و ۹۹۱ریال پیش‌بینی کرده است. هیات‌مدیره «چکارن» در نظر دارد افزایش سرمایه به میزان ۲۰درصد از محل مطالبات حال شده را اجرا کند.

۵

کمترین نسبت P/E

قند قهستان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کاشی پارس جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه 87میلیارد و 750میلیون ریال، سود هر سهم خود را 443ریال پیش‌بینی کرده است. ده‌درصد از سهام «کپارس» در بازار شناور است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس