روزانه

بیشترین بازدهی

سرمایه‌گذاری مسکن دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که املاح معدنی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت املاح معدنی سود هرسهم خود را ۱۱۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر ۶۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

حق تقدم مخابراتی شهید قندی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در رده دوم این گروه ایستاد. توسعه صنایع بهشهر با سرمایه 1800میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 154ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را فرآوری مواد معدنی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت فرآوری موادمعدنی بالغ‌بر ۱۶میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۶۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی 212ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 1820میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. چادرملو با سرمایه ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پگاه اصفهان در این گروه چهارم شد. سرمایه شرکت پگاه اصفهان بالغ بر 84 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 767ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه شرکت پتروشیمی آبادان بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز کمک‌فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. ایران‌خودرو با سرمایه 4500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1204ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی

بیشترین بازدهی

سرمایه‌گذاری مسکن جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قند هگمتان در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت قند هگمتان ۶۸۱ریال و سرمایه آن بالغ بر ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی رده

نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم توسعه صنایع بهشهر به دست آورد. حق تقدم سیمان شمال در جایگاه دوم ایستاد. سیمان شمال با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1118ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت تراکتورسازی بالغ بر ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. باما در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم باما در سال‌جاری 4808ریال و سرمایه آن بالغ بر 49میلیارد و 536میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سپه در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت سرمایه‌گذاری سپه با سرمایه ۱۴۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در ۱۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشرین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه ششم شد. سرمایه سیمان فارس و خوزستان بالغ بر 2600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 517 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه شرکت سیمان غرب بالغ بر ۱۱۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۸۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E

قند قهستان درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. سایپاآذین با سرمایه 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 568 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی

باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی آما در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت صنعتی آما سود هر سهم خود را ۱۷۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی

افست صدر نشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان داراب در رده چهارم این گروه ایستاد. سیمان داراب با سرمایه 249میلیارد و 606میلیون ریال، سود هر سهم خود را 512ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ملی سرب و روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه ملی سرب و روی ایران بالغ بر ۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت بانک پارسیان در سال‌جاری 381ریال و سرمایه آن بالغ بر 5000میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فرآوری مواد معدنی به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت معادن و فلزات با سرمایه ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به‌دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه شرکت سایپا بالغ‌بر 5250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1162ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر سوپررنگ به دست آورد. سیمان اردبیل در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه سیمان اردبیل ۷۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۱۷۴۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

قند قهستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. چینی ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. شرکت چینی ایران با سرمایه 84 میلیارد و 300میلیون ریال‌، سود هر سهم خود را در 599 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس