روزانه

بیشترین بازدهی

قند هگمتان دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سخت‌آژند در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت سخت‌آژند سود هرسهم خود را ۲۳۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر ۱۰۰میلیارد ریال است.

pic1

کمترین بازدهی

حق‌تقدم توسعه فارس روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان خاش در رده پنجم این گروه ایستاد. سیمان خاش با سرمایه ۷۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۹۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

pic2

پرطرفدارترین سهم

ملی سرب و روی ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را باما به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت باما بالغ‌بر ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۴۸۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

pic3

پرمعامله ترین سهم

دیروز ملی سرب و روی ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران ارقام در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت ایران‌ارقام ۶۲۱ریال و سرمایه آن بالغ‌بر ۵۰میلیارد ریال است.

pic4

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده هفتم این گروه ایستاد. سیمان تهرن با سرمایه ۷۲۱میلیارد و ۸۷۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۸۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

pic5

بیشترین سهام معامله شده

معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه هفتم شد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری بازنشستگی بالغ بر ۴۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

pic6

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه شرکت فولاد کاویان بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

pic7

کمترین نسبت P/E

دیروز کمک‌فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا آذین جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. سایپا آذین با سرمایه ۱۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

pic8

هفتگی

بیشترین بازدهی

سرمایه‌گذاری مسکن جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تکین‌کو در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت تکین‌کو ۱۷۵۴ ریال و سرمایه آن بالغ بر ۱۰میلیارد ریال است.

pic9

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم توسعه صنایع بهشهر به دست آورد. حمل و نقل توکا در جایگاه ششم ایستاد. حمل و نقل توکا با سرمایه ۵۱میلیارد و ۵۳۷میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۳۴۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

pic10

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ملی سرب و روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت ملی سرب و روی ایران بالغ بر ۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

pic11

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم بانک پارسیان در سال جاری ۳۸۱ ریال و سرمایه آن بالغ بر ۵۰۰۰میلیارد ریال است.

pic12

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فرآوری مواد معدنی به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت معادن و فلزات با سرمایه ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

pic13

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به‌دست آورد که چادرملو در این گروه هفتم شد. سرمایه چادرملو بالغ‌بر ۱۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

pic14

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه شرکت سیمان غرب بالغ‌بر ۱۱۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۸۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

pic15

کمترین نسبت P/E

قند قهستان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک‌فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. کمک‌فنر ایندامین سایپا با سرمایه ۱۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در ۱۰۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

pic16

ماهانه

بیشترین بازدهی

باما در حالی عنوان نخست بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی آما در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت صنعتی آما سود هر سهم خود را ۱۷۰‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر ۱۲۰‌میلیارد ریال است.

pic17

کمترین بازدهی

سیمان مازندران صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان شرق در رده چهارم این گروه ایستاد. سیمان شرق با سرمایه ۴۲۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۶۹‌ریال پیش‌بینی کرده است.

pic18

پرطرفدارترین سهم

بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سی‌روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه ایران‌خودرو بالغ بر ۴۵۰۰‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۰۴‌ریال پیش‌بینی کرده است.

pic19

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت تراکتورسازی در سال‌جاری ۱۲۵۵‌ریال و سرمایه آن بالغ بر ۲۶۲‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون ریال است.

pic20

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت کالسیمین با سرمایه ۹۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، ‌سود هر سهم خود را در ۵۶۹۹ریال پیش بینی کرده است.

pic21

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه شرکت سایپا بالغ بر ۵۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۶۲ریال پیش بینی کرده است.

pic22

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سوپررنگ به دست آورد. کابل‌سازی ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه کابل‌سازی ایران ۳۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۱۵ریال پیش بینی کرده است.

pic23

کمترین نسبت P/E

قند قهستان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. شرکت چینی ایران با سرمایه ۸۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال،‌ سود هر سهم خود را ۵۹۹ریال پیش بینی کرده است.

pic24