بیشترین بازدهی هفتگیباما جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. بین‌المللی پارس عنوان دوم این گروه شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت بین‌المللی پارس ۲۴۱۳ریال و سرمایه آن بالغ بر ۵میلیارد ریال است. این شرکت توانسته است طی دوره ۹ ماه، ۷۶درصد از سود پیش‌بینی خود را پوشش دهد.

pic1

بیشترین بازدهی ماهانهباما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی آما در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت صنعتی آما سود هر سهم خود را ۱۷۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال است. این شرکت توانسته است طی دوره ۳ماهه، ۲۵درصد از سود پیش‌بینی خود را پوشش دهد.

pic2

بیشترین افزایش قیمت جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. رازک در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت رازک با سرمایه ۴۱میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۲۲۲۸ ریال پیش‌بینی کرده است. بیش از ۵۵درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت داروپخش است.

pic3

گرانترین سهم سیمان ارومیه در هفت گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. داروسازی زهراوی در این گروه ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت داروسازی زهراوی ۳۸۵۲ریال و سرمایه آن بالغ بر ۲۰میلیارد ریال است.

pic4

پرطرفدارترین سهممعادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری پتروشیمی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی بالغ بر ۱۸۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است. هیات‌مدیره این شرکت سود قابل تقسیم در بین سهامدارانش را ۹۰درصد اعلام کرده است.

pic5

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت کالسیمین به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. چادرملو با سرمایه ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در ۹۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت در نظر دارد ۸۰درصد از سود خود را در بین سهامدارانش تقسیم کند.

pic6

بیشترین سهام معامله شده سرمایه‌گذاری سپه هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه ششم شد. سرمایه شرکت تراکتورسازی بالغ بر ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۵۵ ریال پیش‌بینی کرد. سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بزرگترین سهامدار این شرکت است.

pic7

بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/ E را کابلسازی ایران به دست آورد. کابل باختر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه شرکت کابل باختر بالغ بر ۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۴۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بزرگ‌ترین سهامدار این شرکت است.

pic8

کمترین بازدهی هفتگیرده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سیمان خاش به دست آورد. شیشه گاز در جایگاه دوم ایستاد. شیشه و گاز با سرمایه ۵۳میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۲۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت در نظر دارد ۷۸درصد از سود پیش‌بینی خود را در بین سهامدارانش تقسیم کند.

pic9

کمترین بازدهی ماهانه سیما مازندران صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان داراب در رده ششم این گروه ایستاد. سیمان داراب با سرمایه ۲۴۹میلیارد و ۶۰۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۲ریال پیش‌بینی کرده است. سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع، بزرگ‌ترین سهامدار این شرکت است.

pic10

بیشترین کاهش قیمتسیمان خاش هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. بهنوش در این گروه چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم بهنوش ۲۶۳۰ ریال و سرمایه آن بالغ بر ۴۱میلیارد و ۱۵۲میلیون ریال است. این شرکت توانسته است طی دوره ۳ ماهه ۲۹درصد از سود پیش‌بینی خود را پوشش دهد.

pic11

ارزانترین سهمدر هفته‌ای که گذشت حق تقدم توسعه صنایع بهشهر ارزان‌ترین سهم بود. مخابراتی راه دور در جایگاه هفتم گروه ایستاد. مخابراتی راه دور با سرمایه ۸۴میلیارد ریال، ضرر هر سهم خود را ۸۲۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سهام شناور آزاد این شرکت ۳۰درصد از کل سهام آن است.

pic12

پرمعامله ترین سهم بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت معادن و فلزات در سال‌جاری ۲۸۴ریال و سرمایه آن بالغ بر ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بیشترین سهام این شرکت را دارا است.

pic13

کمترین ارزش معامله نسوزپارس هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که پارس شهاب در این گروه سوم شد. سرمایه شرکت پارس شهاب بالغ بر ۱۶۹میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۸ ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت در نظر دارد ۹۵درصد از سود خود را در بین سهامدارانش تقسیم کند.

pic14

کمترین سهام معامله شده هفته گذشته نسوزپارس در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هشتم این گروه را آلومتک به خود اختصاص داد. آلومتک با سرمایه ۲۱۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۷۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت در نظر دارد ۷۸درصد از سود خود را در بین سهامدارانش تقسیم کند.

pic15

کمترین نسبت P/E کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. گروه بهمن با سرمایه ۳۲۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۴۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است. هیات‌مدیره این شرکت در نظر دارد ۸۰درصد از سود خود را در بین سهامدارانش تقسیم کند.

pic16