روزانه
بیشترین درصد افزایش

ایران‌ارقام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که البرزدارو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دالبر» سود هر سهم خود را مبلغ 1213ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 48میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
بانک اقتصاد نوین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. خدمات کشاورزی در رده پنجم این گروه ایستاد. «تکشا» با سرمایه‌ای معادل 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 692ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخاس» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 606ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری سپه در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسپه» مبلغ 160ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 495میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. خاک‌چینی در رده هشتم این گروه ایستاد. «کخاک» با سرمایه‌ای معادل 35میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 840ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل 6هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 369ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «شمال» برابر 275میلیارد و 659میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 410ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر 170میلیارد و 100میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی 86 در رقم 620ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش

ایران‌مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت‌روز جاری از آن خود کرد. ایران ارقام چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «مرقام» مبلغ 818 ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده‌ نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت‌روز گذشته حق تقدم سیمان هگمتان به دست آ‌ورد. بانک‌ کارآفرین در جایگاه نهم ایستاد. «وکار» با سرمایه یک‌هزار و 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 558ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شخارک» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 3125ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد صنعتی دریایی ایران در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم«خصدرا» در سال جاری 74ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «ساربیل» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1949ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کاشی حافظ در این گروه سوم شد. سرمایه «کحافظ» برابر 90میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 222ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را درهفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. ناب در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «غناب» برابر 20میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 250ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش

رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کف در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «شکف» سود هر سهم خود را مبلغ 295ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 250میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
خوراک دام‌پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند بیستون در رده دوم این گروه ایستاد. «قستون» با سرمایه‌ای معادل 30میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 856ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 610ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال‌مالی 86 مبلغ 843ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دو هزار و 192میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر 652ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه هفتم شد. سرمایه «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 550ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. پگاه اصفهان با سرمایه‌ای برابر 84میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را 98 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.