روزانه
بیشترین درصد افزایش

ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گلوکوزان در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگل» سود هر سهم خود را مبلغ 858ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 38میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آذر آب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی دکتر عبیدی در رده هفتم این گروه ایستاد. «دعبید» با سرمایه‌ای معادل 56میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1019ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فناوران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. سرمایه «وسپه» معادل یک‌هزار و 495میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 160ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری سپه جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فناوران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شفن» مبلغ 1372ریال و سرمایه آن معادل 950میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سیمان سپاهان در رده نهم این گروه ایستاد. «سپاهان» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 437ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دهم شد. سرمایه «وپارس» معادل 6هزارمیلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 369ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. چادرملو در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کچاد» برابر دوهزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1264ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. جوشکاب یزد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «بکاب» با سرمایه‌ای برابر 15میلیارد و 400میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 87 رقم 1201ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش

ایتالران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فارسیت اهواز ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفاسیت» مبلغ 283ریال و سرمایه آن معادل 30میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته آذرآب به دست آورد. پاکسان در جایگاه پنجم ایستاد. «شپاکسا» با سرمایه 135میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 433ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فارسیت دورود در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سفارود» در سال‌جاری 540ریال و سرمایه آن برابر 80میلیارد و 640میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان اردبیل به خود اختصاص داد. داروسازی سبحان در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «دسبحا» با سرمایه 172میلیارد و 800میلیون ریالی سود هر سهم خود را مبلغ 567 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه نهم شد. سرمایه «فجر» برابر 429میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 224 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. کابل باختر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر 3میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 80 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سرمایه‌گذاری پارس توشه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه 194میلیارد و 107میلیون ریالی سود هر سهم خود را رقم 538 ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش

ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیرماشین در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ 665ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصدکاهش ماهانه شد. خوراک دام پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «غدام» با سرمایه‌ای معادل 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 907ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» برابر دو‌هزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 652ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خزامیا» در سال مالی 86 مبلغ 73ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 200ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده نهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر 768ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه دهم شد. سرمایه «فملی» معادل 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 1510ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P /E را در سی‌روز اخیر ایران‌مرینوس به دست آورد. سیمان‌ مازندران با سرمایه‌ای برابر 273میلیارد و 996میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 578ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول‌ کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.