بیشترین درصد افزایش هفتگی
ایتالران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. قند نقش‌جهان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قنقش» 1053ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیر ماشین در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «خنصیر» سود هر سهم خود را ۶۶۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت ایتالران به خود اختصاص داد. سینادارو در رده دوم این گروه ایستاد. «دسینا» با سرمایه ۳۹میلیارد‌ریال، سود هر سهم سال مالی ۸۷ را در رقم ۲۸۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
داروسازی زهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. باما سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» مبلغ ۵۰۱۵ریال و سرمایه آن برابر رقم ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه «شفن» معادل ۹۵۰میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۳۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم ۱۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تراکتورسازی ایران در این گروه دوم شد. سرمایه «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 550ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. پگاه اصفهان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «غشصفا» معادل ۸۴میلیارد‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری آذرآب به دست آورد. توس‌گستر در جایگاه دهم ایستاد. «وتوس» با سرمایه ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم سال‌مالی ۸۷ خود را مبلغ ۳۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. افست در رده هشتم این گروه ایستاد. «چافست» با سرمایه ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین کاهش قیمت
آذر آب هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. حمل‌ونقل پتروشیمی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۸۷ «چترو» مبلغ ۱۳۵۲‌ریال و سرمایه آن معادل هشت‌میلیارد ریال است.

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال، سود هر سهم سال مالی ۸۷ خود را مبلغ ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» برای سال مالی ۸۷، مبلغ ۱۲۶۴ریال و سرمایه آن برابر رقم دوهزار میلیارد ریال است.

کمترین ارزش معامله
دوده صنعتی هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که شیشه و گاز در این گروه ششم شد. سرمایه «کگاز» معادل ۷۴میلیارد و ۸۴۴میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان خاش در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را دوده صنعتی به خود اختصاص داد. «شدوص» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم سال مالی 87 خود را مبلغ 1003ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه ۵۵۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.