روزانه

بیشترین درصد افزایش

کمباین سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

ایران ترانسفو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. حمل و نقل توکا در رده سوم این گروه ایستاد. «حتوکا» با سرمایه‌ای معادل ۵۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

روز گذشته فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد خوزستان در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه دو هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال به‌دست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۵۶۳۱ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پالایش نفت تبریز در رده هفتم این گروه ایستاد. «شبریز» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۹۴۲ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۶۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه اصفهان روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گل گهر در این گروه چهارم شد. «کگل» با سرمایه ای معادل ۶ هزار میلیارد ریال ،سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پارس الکتریک به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ولیز» با سرمایه‌ای برابر ۴۵۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۵۰۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم پارس پامچال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. فولاد خراسان هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فخاس» مبلغ ۴۸۳ ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم بهنوش به دست آورد. لامیران درجایگاه هفتم ایستاد. «فلامی» سود هر سهم خود را با سرمایه ۶۰ میلیارد ریال، مبلغ ۳۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته سهام بانک ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه دو هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۹۴ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری غدیر در این گروه هشتم شد. سرمایه «وغدیر» برابر ۱۶ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپترو» برابر یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پارس الکتریک به دست آورد. سرمایه گذاری بیمه در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «وبیمه» برابر ۷۵۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان اردبیل جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ساربیل» با سرمایه ۱۴۰ میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۷۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که نساجی بروجرد در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «نبروج» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴۸ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم سرمایه گذاری رنا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سرمایه گذاری ایران خودرو در رده نهم این گروه ایستاد. «خگستر» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

ماه گذشته سهام پالایش نفت اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی شازند در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۵۲۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد.فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۸۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه ششم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل یک هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پارس الکتریک به دست آورد. کاشی اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰ میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است.