برجی با تاکید بر اینکه با شعار نمی‌توان به اهداف مورد نظر رسید بیان کرد: بسته‌های حمایتی که دولت برای تولیدکنندگان اظهار کرده فعلا عملی نشده ‌است.

او افزود: به‌عنوان رئیس اتحادیه صندلی‌سازان و تشک‌دوزان اتومبیل تهران و تولیدکننده‌ای که سال‌های زیادی در عرصه تولید روکش صندلی اتومبیل فعالیت دارم و طیف وسیعی از اعضای این اتحادیه نیز در این عرصه فعالیت دارند، هیچ‌کدام بسته حمایتی از دولت دریافت نکرده‌ایم.

برجی ادامه داد: بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل کمبود مواد اولیه و نقدینگی، نیمه‌تعطیل یا از دور خارج شده‌اند. دولت به جای حمایت از تولیدکننده، آنقدر موانع ایجاد می‌کند و تولید‌کننده را در سیبل نافرجام تولید می‌اندازد که تولید را از یاد ببرد. چرا مسوولان دلسوزانه با تولیدکننده رفتار نمی‌کنند؟ چرا تولید‌کننده را که تمام هم و غمش را برای کشورش، اشتغال‌زایی و استقلال خرج می‌کند گرفتار بوروکراسی‌های اداری می‌کنند؟

او با ابراز تاسف از وضعیت تولیدکنندگان صنف خود گفت: دستمزد افراد دلسوز در کشور، خانه‌نشینی و ترک فعالیت مورد علاقه و تخصصشان شده است، مسوولان هر چه برای تولید سرمایه بگذارند، کشور را از نظر اقتصادی ارتقا داده‌اند؛ پس بیایند از الگوهای درست دیگر کشورها درس بگیرند. ببینند چگونه به تولیدکنندگان خود امتیاز می‌دهند تا برایشان ارز‌آوری و اشتغال‌زایی کنند، ایران دارای نیروی جوان است. این جوانان هم انرژی لازم را دارند و هم استعداد و هم انگیزه و از همه مهم‌تر نیازمند تمکن مالی هستند، همه اینها با هم در چرخه تولید می‌تواند شور و جریان موفق ایجاد کند، دولت به فکر این جوانان باشد.

برجی تاکید کرد: تولیدکنندگان خبره کشور با سال‌ها تجربه باید از هفت خوان رستم عبور کنند تا بتوانند در ریل تولید قرار بگیرند، چه رسد به افراد جوانی که خواهان ورود به این عرصه هستند. پرداخت تسهیلات بانکی آسان را دولت کی به مرحله اجرا می‌گذارد؟ با شرایط موجود، افراد به جای تولید ناچار به سمت و سوی دلالی و خرید و فروش‌های بی‌اصل و نسب می‌روند که این روند به زیان اقتصاد کشور خواهد بود و کشورمان را هر روز نسبت به قبل به محصولات خارجی وابسته‌تر خواهد کرد.