برج پرچم 50 متری در مجموعه صفه برافراشته شد

دنیای اقتصاد- اصفهان: سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: پروژه برج پرچم در مجموعه گردشگری صفه دقیقا در نقطه‌ای اجرا شده که از محل بزرگراه‌های شاخص در جنوب شهر اصفهان منظره ویژه‌ای دارد.

او با بیان اینکه برای اجرای این طرح با مجموعه‌ای از شرکت‌های طراح و دانش‌ بنیان تعاملاتی صورت گرفت، توضیح داد: برای خرید مواد اولیه و تجهیزات لازم با شرکتی نام آشنا و موفق مرتبط بودیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با اشاره به شرایط کوهستانی منطقه صفه گفت: برای اجرای این پروژه ابتدا محاسبات لازم از نظر مهندسی و میزان وزش باد و تنش‌های احتمالی انجام شد و پس از خرید تجهیزات لازم، با اجرای پروژه پرچم کشورمان در صفه به اهتزاز درآمد.

او با بیان اینکه مجوزهای مربوطه برای اجرای این طرح از دستگاه های مختلف شهر و استان اصفهان دریافت شده است، اظهار کرد: پروژه در کمیسیون جانمایی شهرداری اصفهان مجوزهای مربوطه را دریافت کرد و با مسئولان اداره میراث فرهنگی نیز مذاکراتی انجام و مجوز لازم دریافت شد.

به گفته او، در این پروژه ۱۵۰ تن بتن ریزی و بیش از ۳ تن آرماتوربندی انجام شده و تابلو برق، سیستم هشدار متصل به سولار، گیربکس برقی و سیستم ارتینگ نیز توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان اجرا شده است.