دنیای اقتصاد، همدان، شهناز محمدی: رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بر تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر طرح هتل نیمه کاره بلوار بعثت همدان تاکید کرد. محمد تبریزی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با اشاره به توضیحات نمایندگان شهرداری مبنی بر وجود بدهی کلان و عدم انگیزه تکمیل این طرح که مشکلاتی را برای شهروندان و شهرداری ایجاد کرده است، یادآور شد: با توجه به مطالبات مردم و تاکید مسوولان بر تعیین تکلیف طرح، مقرر شد شهرداری همدان نسبت به تعیین تکلیف طرح از طریق مبادی قانونی و درصورت امکان در اختیار گرفتن مجدد ملک نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی‌های هدفمند توسط شهرداری اظهار کرد: تعطیل شدن و نیمه کاره ماندن طرح‌ها برای شورا و شهروندان قابل قبول نیست و به‌رغم کمبود منابع مالی، مدیریت شهری باید با اولویت‌بندی، طرح‌های نیمه تمام را اجرا کند. تبریزی در ادامه با اشاره به ایجاد بازار روز در شهر اظهار کرد: در این بازارها کیفیت و قیمت عرضه کالا و اجناس باید به‌گونه‌ای باشد که شهروندان متقاضی خرید باشند چرا که کیفیت و بسته‌بندی مناسب در جذب مشتری موثر است. رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل، ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان هم در این جلسه تمرکززدایی بازار از میدان مرکزی شهر را از اهداف شورا برشمرد و گفت: شورا از سرمایه‌گذاران به‌منظور ایجاد بازار روز در نقاط مختلف شهر برای دسترسی آسان و رفاه حال شهروندان استقبال می‌کند.

کامران گردان ایجاد روز بازارها را برای کاهش سفرهای درون شهری و ترافیک ضروری دانست و افزود: شورا و شهرداری آمادگی دارد که زمین رایگان در اختیار سرمایه‌گذار برای ایجاد بازار روز قرار دهد. علی رحیمی‌فر، دیگر عضو شورای شهر همدان نیز با گلایه از نیمه کاره ماندن ساماندهی ورودی شهر همدان از مسیر بلوار بسیج اظهار کرد: در اجرای امور فنی و عمرانی صرف‌نظر از هزینه، کیفیت کار هم باید مورد توجه قرار بگیرد. وی ساماندهی بلوار بسیج را آبروی شهر دانست و گفت: شهرداری باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.