دنیای اقتصاد، اهواز، محمد علاف‌پور: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در محور اهواز ـ دهدز در حال انجام طرح‌هایی هستیم تا این جاده پرخطر، ایمن‌ شود و شاهد تردد بی‌خطر وسایل نقلیه در این محور باشیم.

منوچهر رحمانی اظهار کرد: در محدوده شهرستان هفتکل به سمت باغملک یعنی از سه راهی غیزانیه به سمت سه راهی نمره یک، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: در این محور از سه راهی نمره یک تا سه راهی نفت سفید نیز لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۵/ ۵ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و سازمان راهداری در حال اتمام است. رحمانی تصریح کرد: احداث باند دوم به‌منظور ۴ خطه کردن جاده از سه راهی نمره یک به سمت قبرسید نیز به طول ۱۱ کیلومتر در حال انجام است؛ اعتبار این طرح ۷ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات ملی و استانی اداره راه و شهرسازی تامین می‌شود. امیدواریم تا پایان امسال عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

وی اعلام کرد: همچنین در محور باغملک به ایذه از سمت روستای باران گل تا ایذه به طول ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت و لکه‌گیری با اعتبار ۷ میلیارد تومان در حال انجام است. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در بخش دیگری از این محور به سمت کارون ۴، قرار است لکه‌گیری و روکش آسفالت با اعتبار ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شود.