دنیای اقتصاد، ارومیه، امیررضا علیار: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از گازرسانی به مجتمع‌های کارگاهی شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه در آینده‌ نزدیک خبر داد.

مسعود مهدی‌زاده مقدم در جلسه مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه افزود: با اتمام گازرسانی بلافاصله محوطه‌سازی و آسفالت‌ریزی در خیابان مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر همکاری واحدهای تولیدی با شرکت خدماتی شهرک ‌صنعتی، متذکر شد: شرکت‌های خدماتی در واقع نمایندگان واحدهای تولیدی مستقر در هر شهرک و ناحیه صنعتی هستند که برای بهبود وضعیت شهرک ایجاد شده‌اند و در صورت همکاری تمامی واحدهای تولیدی و پرداخت به موقع حق شارژ و آب بها می‌توانند اقدامات موثری به‌منظور بهبود فضای کسب‌وکار انجام دهند.

مهدی‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه بیشترین تعداد واحدهای فعال در استان نسبت به سایر شهرک‌ها را در خود جای داده‌است، افزود: در نظر داریم تا هرچه سریع‌تر برای ایجاد راه دسترسی از جاده شهید کلانتری اقدامات لازم را به نتیجه برسانیم. این مسوول با اعلام اینکه تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه تامین شده ‌است، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی موظف به یک‌بار تامین و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و در نهایت واگذاری اداره امور به شرکت‌های خدماتی هر شهرک است.