دنیای اقتصاد، مشهد، فاطمه رافع: مدیر بازاریابی و بهره‌برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از طرح این معاونت برای معاوضه و تهاتر زمین و با املاک و مستغلات سرمایه‌گذاران کلان‎شهرهای کشور خبر داد.

مهدی جلیلی مهربانی افزود: به‌منظور ایجاد منابع پایدار، دو سال است که ترکیب درآمدهای شهرداری مشهد به سمت اقتصادی سوق یافته است. وی با اشاره به بودجه ۶۲۰۰ میلیارد تومانی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد برای سال جاری ادامه داد: عواملی در بازار وجود دارد که موجب ایجاد رکود در صنعت ساختمان شده و این موضوع باعث کاهش ریسک‎پذیری مردم در زمینه سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر بازاریابی و بهره‌برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد افزود: این معاونت نیز برای غلبه به رکود، خود را با سیاست‌های بازار همخوان کرده است تا با شکست مواجه نشود. جلیلی با بیان اینکه از فعالیت‌های اصلی ما در مدیریت بازاریابی و بهره‌برداری، تهاتر زمین و پروانه شهرداری مشهد با املاک و مستغلات در تهران است که این موضوع در حال انجام است، خاطرنشان کرد: سیاست ما این است که مستغلات سرمایه‌گذاران تهران و کلان‌شهرهای دیگر را با زمین و پروانه در مشهد تهاتر کنیم تا هم گردش سرمایه ایجاد شود و هم سرمایه‌های بزرگ مقیاس شهرداری مشهد با املاک خرد مقیاس معاوضه شده و راحت‌تر به فروش برسد.

مدیر بازاریابی و بهره‌برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: فروش سهم‎الشرکه شهرداری در طرح‌های مشارکتی که سال‌ها است در حال اجرا هستند و اکنون موقع برداشت از این حوزه رسیده است نیز یکی دیگر از اقدامات در حال انجام است.