دنیای اقتصاد، ارومیه، بهاره پورعلی: همزمان با هفته دولت اجرای طرح «تاکسی‌یار» در ایستگاه‌های تاکسی ارومیه آغاز شد، در مرحله نخست، این طرح در ۲۱ ایستگاه تاکسی پرتردد شهر ارومیه اجرا می‌شود. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در مراسم افتتاح این طرح، اظهار کرد: طرح «تاکسی‌‌یار» سال گذشته به صورت آزمایشی اجرا شده بود.

فخرالدین معصوم‌زاده با بیان اینکه در این طرح، ایستگاه‌های تاکسی و تاکسی‌های شهر ساماندهی می‌شوند، تصریح کرد: در تلاش برای گسترش طرح تاکسی‌یار در نقاط مختلف شهر هستیم. وی اعلام کرد: در این طرح علاوه‌بر ساماندهی تاکسی‌ها، مسافرکش‌های شخصی نیز ساماندهی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه ادامه داد: راه‌اندازی سیستم مرخصی آنلاین، بهره‌مندی از اقدامات فرهنگی، رفاهی و خدماتی برای خانواده رانندگان تاکسی از دیگر اقداماتی است که به این منظور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح نواقص ایستگاه‌های تاکسی رفع شده است، افزود: اما همچنان بررسی‌ها و بازبینی‌ لازم برای اجرای صحیح این طرح در حال انجام است که تشکیل اکیپ‌های بازرسی از آن جمله است. معصوم‌زاده با بیان اینکه طرح تاکسی‌یار در ساعات پرتردد و شلوغ اجرایی می‌شود، اظهار کرد: ایجاد مانع برای ورود به حوزه حمل‌ونقل عمومی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.