دنیای اقتصاد، اصفهان، نسرین احمدی‌فخر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان از جذب ۱۷۰۵ نفر نیروی جدید در دستگاه‌های اجرایی استان از سال ۹۴ خبر داد. حسین سیستانی در خصوص آخرین وضعیت به‌کارگیری قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته به‌دلیل نبود اعتبار، این افراد جذب دستگاه‌های دولتی نشدند، اما نوید می‌دهم از سال آینده از توان آنها در پیشبرد اهداف سازمان‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه دیدگاه دولت یازدهم با دولت قبل در به‌کارگیری نیرو متفاوت است، تاکید کرد: با توجه به تعهد دولت در به‌کارگیری این افراد، در حال حاضر اعتبار لازم برای جذب آنها در دستگاه‌های مختلف استان از سال ۹۴ تامین شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید وعده داد تا به‌منظور تعیین تکلیف افرادی که مراحل استخدامی را سپری کرده، گزینش شده و کد گرفته‌اند در صورت تامین منابع کافی نسبت به استخدام آنها اقدام کند. وی تاکید کرد: متناسب با ریزش بازنشستگان این نیروها جایگزین و از سال آینده ظرفیت پذیرش نیروی جدید را خواهیم داشت.

سیستانی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر به‌طور میانگین یک‌سوم پست‌های استانداری اصفهان خالی است، اظهار کرد: هم‌اکنون از ۱۲۰۰ پست استانداری ۸۰۰ پست آن اشغال و ۴۰۰ظرفیت آن خالی است.