دنیای اقتصاد، زنجان، مینا دربندی: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از حل مشکل برق رسانی به شهرک صنعتی خرمدره خبر داد. ناصر صیدی در این رابطه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این شرکت، مشکل برق شهرک صنعتی خرمدره که یکی از مهم‌ترین موانع سرمایه‌گذاری در این شهرک بود، مرتفع شد. وی مساحت این شهرک را ۲۷۶ هکتار عنوان کرد و افزود: اکنون تعداد ۵۹ فقره قرارداد با صاحبان صنایع منعقد شده که از این تعداد ۲۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است. بهره‌برداری از هتل آرتاکن در سپیدان استان فارس

دنیای اقتصاد، شیراز، محمد صداقت: با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، هتل آرتاکن در شهرستان سپیدان واقع در غرب استان فارس به بهره‌برداری رسید. با راه‌اندازی این هتل برای ۱۰۰ نفر ایجاد شغل شده است. هتل آرتاکن (نام قدیم شهرستان سپیدان) در زمینی به مساحت بیش از ۳۶۰ مترمربع در ۵ طبقه و با سرمایه اولیه بیش از ۳ میلیارد تومان ساخته شده است.

درآمد ۷۵ میلیارد ریالی منطقه یک شهرداری قزوین

دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: مدیرمنطقه یک شهرداری قزوین گفت: درآمد وصولی منطقه یک در پاییز امسال ۷۵ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال بوده است. کیومرث فدایی‌فر اظهار کرد: این میزان درآمد وصولی نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۷ میلیارد ریال بوده است، ۶۰ درصد رشد نشان می‌دهد. وی خاطرنشان کرد: به‌رغم رکود اقتصادی موجود و کاهش صدور پروانه‌های ساختمانی شهرداری در پیگیری مطالبات خود از شهروندان جدی است.