دنیای اقتصاد، زنجان: در حال حاضر توسعه فرهنگ بیمه و معرفی خدمات آن موضوع مهمی است که باید بیش از گذشته برای عموم مردم تبیین و روشن شود. همزمان با روز بیمه، رئیس شعب بیمه آسیا استان زنجان در بازدید از نمایندگی روزنامه دنیای اقتصاد در استان زنجان، رسانه‌‌ها را ابزاری مهم برای تبلیغ و ترویج فرهنگ بیمه معرفی کرد. احمد مظفری خرمی با تاکید بر فعالیت گسترده شرکت‌های بیمه‌ای و نمایندگی‌های بیمه آسیا در نقاط مختلف استان عنوان کرد: بی‌شک حضور نمایندگی‌های بیمه‌ای و بازاریاب‌ها در نقاط مختلف می‌تواند زمینه ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و آشنایی بیش از پیش با فرهنگ بیمه‌ای و خدمات آنها را فراهم سازد.

وی با اشاره به سابقه۵۵ساله بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور و روند رو به رشد این شرکت در سایه مدیریت منسجم دکتر ابراهیم کارگر بیان کرد: در ۶ ماه نخست سال، بیمه آسیا استان رشد ۱۰۲ درصدی همسو با شرکت بیمه آسیا کشور داشته و در این راه مشتری مداری و حفظ مشتری با ارائه خدمات مطلوب را در اولویت قرار داده است.

این فعال بیمه‌ای با تاکید بر اینکه متاسفانه ضریب نفوذ بیمه در استان پایین است، گفت: تمامی شرکت‌های بیمه باید با کمک رسانه‌ها در راستای اشاعه فرهنگ بیمه و آشنا کردن عموم مردم گام بردارند و باید مزیت‌های بیمه‌ای و بهره بردن از این خدمات و فرصت‌ها برای عموم مردم تبیین شود.