دنیای‌اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تشویق واحدهای تولیدی فعال را موجب تقویت اعتماد بین فعالان بخش اقتصادی و دولت عنوان کرد. کیوان کاشفی در نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی فعالان بخش خصوصی با اساتید مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه، اظهار کرد: دولت باید در مواردی که کوتاهی کرده، درصدد جبران برآید.

کاشفی با تاکید بر اینکه دولت باید واقعیت را در بخشی که ناتوانی داشته ببیند، تصریح کرد: برنامه ششم توسعه در حال تنظیم است و وزارتخانه‌ها باید سبک‌سازی شوند.

وی برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و منطبق با واقعیت را مورد تاکید قرار داد و گفت: نگرانی عمده‌ای مبنی بر این وجود دارد که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، واگذاری به بخش خصوصی و بهبود فضای کسب‌وکار محقق نشود. رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برخورد قانونی با متخلفان اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید در بخش تولید، شهامت داشته باشیم و تخصیص منابع اصولی انجام بگیرد. این مسوول تشویق واحدهای تولیدی فعال را موجب تقویت اعتماد بین فعالان بخش اقتصادی و دولت عنوان کرد و متذکر شد: پروسه‌های پیچیده و روند طولانی بوروکراسی باید از سر راه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی برداشته شود و فقط به ‌سوی عملکرد پیش برویم. فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و اساتید دانشگاه در این نشست به بیان مشکلات، ظرفیت‌ها و راهکارهای توسعه اقتصادی استان کرمانشاه پرداختند.