دنیای‌اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: چهار تن از کشاورزان گندمکار استان کرمانشاه که در زمینه تولید در واحد سطح (گندم آبی و دیم) عملکرد چشمگیری داشته‌اند، از سوی وزیر جهاد کشاورزی مورد تجلیل قرار گرفتند. علی کوثر طاهرآبادی از کشاورزان گندمکار شهرستان کنگاور که با سطح زیرکشت ۹۰ هکتار موفق به تولید ۱۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گندم آبی از هر هکتار شده است، از سوی وزیر جهاد کشاورزی تجلیل شد.

همچنین منصور محمودی، کشاورز گندمکار شهرستان روانسر با سطح زیر کشت ۱۶۰ هکتار موفق به تولید هفت هزار کیلوگرم گندم آبی در هر هکتار شده بود که وی نیز از سوی عالی‌ترین مقام کشاورزی ایران لوح تقدیر دریافت کرد.

در حوزه تولید گندم دیم نیز کشاورزان شهرستان‌های جوانرود و دالاهو به‌عنوان گندمکاران برگزیده استان معرفی و مورد قدردانی وزیر جهاد کشاورزی قرار گرفتند.

فایق رشیدی به‌دلیل تولید چهار هزار کیلوگرم گندم دیم از سطح هر هکتار از ۵۰ هکتار مزرعه خود و نیز جلال صفری گندمکار شهرستان دالاهو به‌دلیل تولید سه هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گندم دیم از سطح هر هکتار از ۲۰ هکتار زمین خود، برگزیدگان استان کرمانشاه در حوزه تولید گندم دیم بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.