دنیای‌اقتصاد، خرم‌آباد، مهدی نجف وند: نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر نمایندگی روزنامه دنیای‌اقتصاد در استان لرستان گفت: اگر در لرستان نیز مانند سایر جوامع مشکلات و نارسائی‌ها را به‌صورت شفاف بیان کنیم خیلی از مشکلات که گریبانگیر استان است حل خواهد شد. مهندس توکلی افزود: برای پیشرفت هر جامعه مخصوصا جامعه‌ای مانند لرستان احتیاج به صدای بلند است.

وی گفت: در استان لرستان به‌دلیل داشتن بافت بومی و طایفه‌ای اجرای طرح‌های عمرانی که جنبه عمومی دارند کمی سخت است و اگر در انجام این چنین پروژه‌ها خسارت‌های ناچیزی هم به بعضی از افراد وارد شود مورد هجمه قرار می‌گیرند و این امر موجب عقب‌نشینی دولتمردان در انجام کارهای عمرانی در لرستان شده است.

توکلی با بیان این مطلب که خوشبختانه در دولت یازدهم وحدت خوب و انسجام کاملی بین نمایندگان و مدیریت ارشد استان حاکم است، افزود: با انتخاب مهندس بازوند به‌عنوان استاندار لرستان وحدت و هماهنگی خوبی وجود دارد که این امر باعث شده تا با پیگیری‌های مشترک اعتبارات خوبی به بعضی از پروژه‌های استان در سال جاری اختصاص یابد.

مهندس توکلی در ادامه به بخشی از فعالیت‌های انجام گرفته دوره کاری خود در دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: در منطقه شول آباد الیگودرز کارهای بزرگی صورت گرفته است و اکنون تمام منطقه دارای راه مناسب و شبکه مخابراتی است.

وی بهسازی ۲۰ روستای بزرگ در سال گذشته و ۱۰ روستا در سال‌جاری را از دیگر اقدامات دانست و افزود: گازرسانی به ۲۵ روستا؛ آسفالت حوزه مرکزی؛ تامین آب آشامیدنی مناسب؛ چهار خطه کردن تمام راه‌های اصلی ارتباطی شهرستان الیگودرز از دیگر فعالیت‌ها در این مدت است.