دنیای‌اقتصاد، بندرعباس: همزمان با هفته دولت ۶ طرح گازرسانی در هرمزگان با اعتبار ۱۲۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان، حیدر پروین گفت: انتقال ۵/۴ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه گنو برای تامین برق نیروگاه، ۴۸۰۰ متر خط تغذیه و انتقال گاز به شهرک صنعتی بستک و گازرسانی به روستاهای باغات و کشکوئیه شهرستان حاجی آباد به طول ۳۰ کیلومتر از جمله پروژه های هفته دولت امسال است.

وی اظهار کرد: با گازرسانی به روستاهای باغات و کشکوئیه، تاکنون ۵ روستای حاجی‌آباد گازدار شده است و ۹۸ درصد از شهرستان حاجی‌آباد نیز از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: گازرسانی شهر قلعه قاضی و روستای گودو و یک کارخانه آجر به طول ۱۳ کیلومتر از خط انتقال و تغذیه و اجرای ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، گازرسانی به کارخانه صبا فولاد از خط انتقال ۲۲ اینچ و همچنین گازرسانی به کارخانه کاشی هرمز بندرعباس نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان با اشاره به پیش‌بینی گازرسانی به شهر بندرعباس در قالب ۱۴ فاز افزود: از هفته دولت سال گذشته تاکنون فاز اول و دوم گازرسانی به طول ۸۶ کیلومتر در مناطق گلشهر جنوبی با ۶ هزار واحد مسکونی و شهرک پیامبر اعظم با ۳۶ هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده است.