دنیای اقتصاد، پردیس، صادق شاهیان: مسوول اجرای طرح تدوین سند چشم‌انداز شهر پردیس گفت: شهر جدید پردیس، پیشتاز استان تهران در تدوین سند چشم‌انداز است. میلاد نکویی اظهار کرد: سند چشم‌انداز پردیس ۲۰ ساله بوده و طی چهار برنامه ۵ ساله اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: تمام محورهای چشم‌انداز، به صورت توصیفی بیان شده و به اهداف کوتاه‌مدت و در نهایت به پروژه‌های عمرانی شهری تبدیل می‌شود.

وی افزود: هدف از تدوین و اجرای سند چشم‌انداز برای این شهر، کاهش حداقلی مشکلات پردیس طی مسیر پیشرفت خود است.

مسوول اجرای طرح تدوین سند چشم‌انداز شهر پردیس با اشاره به رشد هر روزه شهر پردیس گفت: پیش‌بینی رشد ۵۰۰هزار نفری جمعیتی پردیس در حال تحقق است و این مهم نیازمند تامین امکانات مورد نیاز و بالا بردن سرانه‌های عمومی برای شهروندان است.

مسوول اجرای طرح تدوین سند چشم‌انداز شهر پردیس تصریح کرد: شهر پردیس نیازمند مرکز مدیریت بحران بوده و این مهم موجب حمایت و پشتیبانی پایتخت در برابر حوادث طبیعی می‌شود.

این مسوول گفت: ساختار مصوب شده برای شهرداری با نیاز‌های این مجموعه هماهنگ نیست و این شهرداری در حال حاضر با رشد جمعیتی شهر نیاز به مشخص شدن معاونت و سازمان‌هایش از جمله معاونت اداره مالی، سازمان حمل‌ونقل، سازمان فضای سبز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و... دارد.

وی اضافه کرد: تمامی این موارد در سند چشم‌انداز اشاره شده است، چراکه این مهم، امور فرهنگی شهر را ساماندهی خواهد داد.