دنیای اقتصاد، شرق استان تهران: ساکنان ۲ هزار واحد مسکن مهر دماوند در منطقه محک و مهرآباد چشم انتظار فرارسیدن عید مبعث هستند تا با برگزاری مراسم افتتاح رسمی این دوهزار واحد، رسما مسکن مهر نشین شوند. فرماندار دماوند در این باره گفت: هرچند مشکلاتی در حوزه طرح‌های عمرانی در قالب پیمانکاری وجود دارد، اما اداره‌های کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی قول مساعدی را در خصوص تکمیل مسکن مهر شهرستان دماوند داده‌اند و امیدواریم تا پایان سال بخش عمده‌ای از این طرح را به بهره‌برداری برسانیم.

ناصر محمودی فرد با بیان اینکه شهرستان دماوند برای تکمیل طرح‌های عمرانی مسکن مهر در اولویت استان تهران قرار دارد، افزود: مقرر شد طی مدت یک هفته مشکلات مربوط به مسکن مهر مهرآباد توسط بنیاد مسکن انقلاب و ادارات آب، برق و گاز بررسی و برای رفع آن اقدام شود.

‌محمودی فرد با بیان اینکه زیرساخت‌های مسکن مهر محک و مهرآباد کارشناسی نشده بود، گفت: هم‌اکنون در حال پیگیری بخش‌های انشعابات آب، فاضلاب، مخابرات و سایر مشکلات هستیم. وی با اشاره به مسکن مهر آبسرد خاطرنشان کرد: در آبسرد با توجه به اینکه بعضی از واحدها افراد ثبت نام و کسانی سرمایه‌گذاری کردند، تصویب شد آنجا نیز در اولویت قرار بگیرد و نسبت به واگذاری واحدها هرچه زودتر اقدام شود.