گروه بنگاه‌ها: ذوب‌آهن سهند غرب در همایش تقدیر از شرکت‌های برتر آذربایجان حضور یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن سهند غرب، در این مراسم که با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، مهندس آریا سروری مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن سهند غرب با تقدیر از ابتکار سازمان مدیریت صنعتی در برگزاری این همایش بر اهمیت ایجاد فضای رقابتی میان صنایع منطقه تاکید کرد. وی یادآور شد: امروز منطقه شمال غرب کشور به‌ویژه استان آذربایجان شرقی یکی از اصلی‌ترین قطب‌های صنعتی و اقتصادی کشور است و این موضوع می‌تواند سبب ایجاد هم‌افزایی به‌ویژه در صنایع همگروه شودوزمینه اعتلای هرچه بیشتر منطقه را فراهم آورد. سروری، توجه به رشد همه‌جانبه سازمان‌ها را در شاخص‌های مالی، اقتصادی و منابع انسانی دانست و از توجه مسوولان استان به بخش خصوصی قدردانی کرد.

ربیعی با تاکید بر برنامه دولت برای امنیت سرمایه‌گذاری و اشتغال افزود: اگر بخواهیم اقتصاد ایران را رقابتی کنیم باید هدف داخلی را به سمت تولید ملی سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان دلواپس رشد، توسعه و آینده کشور هستند ایجاد شغل را اولویت اصلی وزارتخانه متبوع خویش دانست و بر لزوم سرمایه‌گذاری و حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی در این راستا تاکید کرد.