دنیای اقتصاد-کرمانشاه- الهام اکبری: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته در مجموع سه‌میلیارد و 300 میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های مختلف استان، به مصرف رسیده است.
مهندس سید حمید فانی با بیان این مطلب اظهار کرد: در سال گذشته بیشترین میزان مصرف گاز روزانه ۱۵ میلیون مترمکعب و مربوط به اوج مصرف در روزهای سرد زمستان و کمترین میزان مصرف ۵/۷ میلیون مترمکعب در روز بوده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته میزان مصرف گاز در کل سال نسبت به سال ۹۱ تغییری نداشته است، گفت: در سال گذشته شاهد کاهش ۱۱۵ میلیون مترمکعبی مصرف گاز در بخش خانگی نسبت به سال پیش از آن و افزایش همین میزان مصرف در بخش صنعتی بودیم که نشان‌دهنده توجه بیشتر مردم استان کرمانشاه به صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی است. وی در خصوص عملکرد سال گذشته شرکت در بخش توسعه شبکه گازرسانی تصریح کرد: در سال ۹۲ دو شهر شاهو و بانه وره و نیز ۳۳ روستای استان به شبکه گاز متصل شدند. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: در سال گذشته عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۹۳ روستای استان کرمانشاه نیز آغاز شد که با اتمام گازرسانی به این روستاها تحول بزرگی در بخش گازرسانی به روستاهای استان ایجاد می‌شود. فانی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تاکنون ۹۶درصد جمعیت شهری و ۳۱درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب ۲۳ شهر و ۲۵۳ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.