دنیای اقتصاد - ارومیه - بهاره پورعلی: شهردار ارومیه گفت: ارومیه به سمت تبدیل شدن به یک باغ شهر رویایی و مقصد گردشگری حرکت می‌کند.
محمد حضرت پور در نخستین جشنواره گل‌ها و لاله‌ها اظهار کرد: این جشنواره، نخستین جشنواره از نوع خود در این شهر است و دومین و سومین جشنواره از این نوع در خردادماه و مردادماه امسال در ۲منطقه حاجی پیرلو و ایثار ارومیه برگزار می‌شود.
وی در ادامه از برگزاری جشنواره انگور در ارومیه خبر داد و افزود: امسال نیز با میزبانی باغ شهر ارومیه، جشنواره منحصربه‌فرد انگور را برگزار می‌کنیم که این امر نشان می‌دهد ارومیه به سمت تبدیل شدن به یک باغ شهر رویایی و مقصد گردشگری حرکت می‌کند.
وی افزود: شهر ارومیه در حال حاضر فضای سبز با سرانه ۵/۸ مترمربعی را تجربه می‌کند که امیدواریم در ۱۵ سال آینده، این میزان به‌صورت جهشی افزایش یابد که در این خصوص نیازمند همراهی و مشارکت تمام نهادها هستیم.
شهردار ارومیه عنوان کرد: مهم‌ترین عامل کار مدیران و کارکنان مدیریت شهری در عرصه‌های عمرانی و خدمات شهری در این شهر، کسب رضایت بیش از پیش مردم و شهروندان است.
حضرت‌پور گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که به این منظور باید مدنظر شهروندان ارومیه‌ای باشد، افزایش میزان بودجه شهری در چند سال گذشته است؛ به طوری که از یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار سال ۹۰، به افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال بودجه شهری در سال ۹۳ رسیده‌ایم و بنا داریم این میزان اعتبار را نیز از محل‌های درآمدی، محقق کنیم.