دنیای‌اقتصاد- دورود- فریبرز پیراهن سیاه: مدیرعامل شرکت سیمان دورود از تحقق سود 1683 ریالی برای هر سهم این شرکت در 9 ماه سال‌جاری خبر داد.
جعفر مطیعی در خصوص چگونگی رونق روزافزون این شرکت گفت: به‌رغم فرسودگی شرکت سیمان دورود ناشی از قدمت بسیار، به‌دلیل کادر فنی مجرب و مجموعه مدیریتی توانمند که در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند راندمان تولید ۹۷ درصد است. وی افزود: تحقق سود ۱۶۸۳ ریالی برای هر سهم در ۹ ماه سال‌جاری مبین عملکرد مطلوب است.
وی در ادامه گفت: کسب رتبه چهارم و رتبه اول صنعت سیمان در بین ۲۹۵ شرکت فعال در سازمان بورس و اوراق بهادار طی سال‌جاری از افتخارات این شرکت است.
مطیعی در ادامه با اعلام این مطلب که پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی این کارخانه بدون لحظه‌ای تاخیر و تعویق انجام می‌شود، تصریح کرد: این شرکت در حال حاضر کمک حالی‌برای دیگر شرکت‌های دارای مشکل در شهرستان دورود نیز هست، به گونه‌ای که پرداخت حقوق پرسنل شرکت فارسیت دورود که حدود ۲ سال متوقف است را از ابتدای سال‌جاری به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است، همچنین بازپرداخت اقساط معوقه تسهیلات دریافتی شرکت‌های فارسیت و فولاد و چدن را نزد بانک‌هایی مانند توسعه صادرات، موسسه مهر و بانک صادرات لرستان بر عهده گرفته است. وی در خصوص اقدامات بازدارنده آلودگی‌های محیطی توسط شرکت سیمان دورود گفت: به‌منظور برون‌رفت از معضل آلایندگی و رعایت حال شهروندان، این شرکت با هزینه‌های ده‌ها میلیارد ریالی نسبت به استقرار پیشرفته‌ترین سیستم‌های فیلتراسیون روز دنیا اقدام کرده است که نصب و راه‌اندازی سیستم پایش آنلاین تحت وب نیز گواه این ادعا است، همچنین اجرای برنامه‌های مدون اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه مصوب هلدینگ و راهبردی سازمان حفاظت محیط زیست لرستان نشان‌دهنده عزم راسخ این شرکت در کسب رضایت شهروندان بوده است.