دنیای‌اقتصاد- کاشان: با بیش از 19 میلیون و 359 تن آسفالت، بیش از 192 هزار و 922 متر مربع از معابر اصلی و فرعی شهر کاشان از دی تا اسفندماه سال‌جاری لکه‌گیری، تراش، روکش و آسفالت شد.
شهردار کاشان گفت: آسفالت ازجمله پروژه‏های اولویت‏دار شهرداری است که با توجه به شرایط کنونی، آنچه نیاز شهروندان را در عملیات عمرانی آسفالت تامین می‏کند، توجه به معابری است که هم‌اکنون به‌دلیل حفاری‌های شرکت آبفا از وضعیت نامناسبی برخوردار است.
مهندس سیدمحمدناظم رضوی لکه‌گیری و آسفالت مناسب کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را یکی از مطالبات بحق شهروندان دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معبر شهری آن است که باعث تمایز آن شهر می‌شود و تاثیر زیادی بر منظر شهری از نگاه هر رهگذری دارد. وی گفت: بلوار دانش، بلوار دانشجو، خیابان مسکن مهر، میدان عامری‌ها، بلوار معمار، خیابان ملافتح‌الله، بلوار امام رضا (ص)، خیابان حریر مخمل، خیابان بهارستان فاز دو ناجی آباد، بلوار شهدا (کمربندی)، میدان میوه و تره بار، شهرک امیرالمومنین، طاهرآباد، خزاق، میدان پانزده خرداد و بلوار قطب راوندی، خیابان سالمندان، میدان پلیس بلوار بوستان فاز دو ناجی‌آباد، فین بزرگ و بلوار زیتون از جمله مکان‌های آسفالت شده است.