دنیای اقتصاد- استان تهران- صادق شاهیان نطنزی: فرماندار پاکدشت از رفع مشکل روشنایی معابر مسکن مهر امام رضا (ع) پاکدشت در آینده نزدیک خبرداد.

فرماندار پاکدشت در دیدار از وضعیت روشنایی خیابان‌ها و معابر اصلی مسکن مهر امام رضا(ع) پاکدشت گفت: روشنایی یکی از مولفه‌های مهم در افزایش ضریب امنیتی محلات و مناطق مسکونی محسوب می‌شود و پیرو بازدیدی که در روزهای گذشته از وضعیت روشنایی معابر مسکن مهر داشتیم از مدیرعامل برق جنوب شرق استان تهران دعوت به عمل آمد تا در بازدیدی میدانی وضعیت روشنایی معابر مسکن مهر بررسی شود.
علیرضا قاسمی فرزاد اضافه کرد: پس از بازدید مدیرعامل برق جنوب شرق استان تهران از معابر مسکن مهر پاکدشت، این مدیرعامل با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مسکن مهر امام رضا(ع)، با تخصیص 2میلیارد ریال برای تامین روشنایی معابر مسکن مهر موافقت کرد و قول مساعد داد تا پایان سال و قبل از عید نوروز مشکل روشنایی معابر مسکن‌مهر را برطرف کند.
فرماندار پاکدشت با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از نظرات و توجه به خواست شهروندان، مسوولان اجرایی و شهرداری را به تعامل و مساعدت بیشتر در چارچوب رعایت قوانین با مردم فراخواند و مسوولیت را مسابقه خدمت برای رفع نیازهای مردم دانست.
وی با بیان اینکه این دیدارها نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد، گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یکی از سیاست‌های اصلی و کاری فرمانداری است که به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
این مسوول تصریح کرد: برای تحقق خواسته‌های مردم و پیگیری مطالبات ایشان و برای بهبود و تسریع در خدمات‌رسانی به مردم تمام ظرفیت‌های شهرستان را به‌کار خواهیم گرفت.