دنیای‌اقتصاد- اهواز- محمد علاف‌پور: معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: متاسفانه بسیاری از پروژه‌هایی که در استان در حال اجرا است برآورد ریالی و زمانی ندارند.
احمد سیاحی اعتبارات عمرانی استان را یک هزار و 270 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اگر چه اعتبارات عمرانی استان بسیار اندک است، اما هنر یک مدیر شایسته در آن است که از حداقل امکانات، کارهای بزرگ و اساسی انجام دهد.
معاون عمرانی استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز و ورود مهمانان نوروزی به استان باید حق میزبانی را به صورت اساسی ادا کنیم.
وی افزود: جایگاه استان در بسیاری از شاخص‌ها مناسب نیست، اگرچه مسوولان قبلی در حد توان خود کار کرده‌اند، اما باید پذیرفت که جایگاه اکنون استان در شأن مردم استان نیست و نمی‌توان به آن افتخار کرد. سیاحی با بیان اینکه امروز وضعیت جاده‌های استان اسفبار است، افزود: همچنین وضعیت بهداشت استان به شکلی است که هنوز بعد از گذشت ۲۲ سال تعدادی از بیمارستان‌های استان در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برند. وی ادامه داد: متاسفانه طبق آمار خوزستان در احداث کشتارگاه صنعتی صفر است و نبود یک کشتارگاه‌ سال‌ها در استان به چشم می‌خورد، درحالی‌که در گذشته شرایط به شکل دیگری بود. معاون عمرانی استاندار خوزستان عنوان کرد: اگرچه نوع نگاه‌ها به استان باید تغییر کند، اما ما مدیران باید از حداقل امکانات حداکثر استفاده را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از پروژه‌هایی که در حال اجرا است برآورد ریالی و زمانی ندارند و تنها شروع به‌کار شده است که این امر موجب اتلاف وقت و صرف هزینه بسیاری در پروژه‌ها می‌شود.