دنیای‌اقتصاد- کرج- رسول باقری: با برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن همگن پلاستیک البرز موضوع الحاق به اتاق بازرگانی ایران به رای‌گیری گذاشته شد و با اکثریت آرا به تصویب اعضا رسید.
به گزارش روابط عمومی اتاق البرز در ابتدای این جلسه نماینده امور تشکل‌های اتاق ایران ۶ ماده ارائه شده به‌عنوان متمم اساسنامه را قرائت کرد و دیگر اعضای این جلسه نظر خود را از طریق رای‌گیری اعلام کردند.
خلاصه بندهای متمم اساسنامه یاد شده شامل داشتن کارت معتبر عضویت یا کارت بازرگانی، رعایت مقررات و آیین‌نامه‌های اجرایی ذی‌ربط اتاق بازرگانی، جلوگیری از انجام رقابت‌های ناسالم، ارائه گزارش هر ۶ ماه یکبار از عملکرد انجمن، الزام اعضا به اجرای صحیح مقررات اجرایی کشور و همکاری مستقیم با کمیته انضباطی اتاق، دعوت از نماینده اتاق ایران برای حضور در جلسات مجمع عمومی به عنوان عضو ناظر و بدون حق رای است.
مجید غیاثی، رئیس هیات‌مدیره انجمن همگن پلاستیک ایران گفت: این انجمن به همت تولیدکنندگان قدیمی و پیشکسوت استان البرز پا گرفته که پس از پیگیری‌های متعدد به ثبت رسیده و دارای مجوز برای عضوگیری است و امیدواریم با همدلی و همکاری در جهت حمایت از کسب‌وکار و توسعه تولید گام برداریم.
وی اذعان کرد: باید اطلاعات تولیدکنندگان و صاحبان صنایع به‌خصوص در حوزه پلاستیک جامع و به روز شود، چرا که تاثیر بسزایی در ایجاد بازار هدف خواهد داشت. همچنین با گسترش مراودات خارجی، ایجاد بانک اطلاعاتی از طرف دیگر برای ارائه اطلاعات به خریداران خارجی دیگر کشورها که به انجمن مراجعه می‌کنند مفید خواهد بود.
غیاثی اعلام کرد: انجمن سعی دارد برای اخذ تسهیلات برای اعضا، اعتباری در بانک‌ها ایجاد کند. علاوه‌بر این باید به جایگاهی برسیم که در سیاست‌های کلان صنایع پلاستیک دارای حق رای و تصمیم‌گیری باشیم.