دنیای‌اقتصاد- قزوین - مهرداد نوری: به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و گروه صنایع گیتی‌پسند از پیشکسوتان صنعت تاسیسات مکانیک قزوین تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، مهندس فرخزاد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر دعاوی حوزه تاسیسات به‌ویژه در مجتمع‌های انبوه‌سازی بسیار است که این امر با رعایت اصول فنی لازم در این حوزه کاهش می‌یابد.
وی بیان کرد: برای پیشگیری از خسارت‌های ناشی از حوزه تاسیسات باید از مصالح ساختمانی استاندارد استفاده شود.
فرخزاد ادامه داد: برای این منظور ابتدا باید به کنترل کیفیت توجه کنیم، سپس در مبادی توزیعی دقت لازم را به عمل آوریم.
وی در خاتمه تصریح کرد: اجرای پروژه مسکن مهر فرصتی شد تا بتوانیم مبادی ورودی مصالح ساختمانی را کنترل کنیم تا از مشکلات احتمالی در حوزه تاسیسات جلوگیری شود.
در ادامه مصطفی وعیدی، مدیرعامل گروه صنایع گیتی‌پسند نیز گفت: باید ساختمان‌ها به گونه‌ای احداث شود که به ساکنان آن روحیه بدهد نه آنکه افراد نتوانند در آن حتی روز و شب خود را مشاهده کنند.
وی از وجود ۸۰ میلیون تن مواد پلیمری در کشور خبر داد و افزود: با وجود برخورداری از این پتانسیل متاسفانه تنها هوای نامطلوب آن را استشمام می‌کنیم و زیرساختی برای برخورداری بهینه از آن نداریم که البته شرکت صنایع گیتی‌پسند در این زمینه گام نهاده است.