دنیای‌اقتصاد- بندرعباس- جمیله دبیری‌نیا: معاون فناوری شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد 92 از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های صنعتی در کشور است، گفت: فولاد هرمزگان قابلیت تبدیل به قطب فولاد کشور را دارد.
مهدی زارعی بیان کرد: سمپوزیوم فولاد ۹۲ روزهای ۶ و ۷ اسفند ماه با حضور مدیران شرکت‌های فولادسازی کشور، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های تحقیقاتی، پژوهشگران و فولادسازان و مسوولان استانی در محل هتل هرمز بندرعباس برگزار می‌شود. دبیر اجرایی سمپوزیوم ۹۲ خاطر نشان کرد: از ۲۲۴ مقاله ارسال شده به دبیرخانه سمپوزیوم که ۳۰ مقاله از فولاد هرمزگان بوده است؛ تعداد ۱۰۷ مقاله توسط هیات داوران مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.
از این تعداد ۱۰ مقاله از فولاد هرمزگان به مرحله نهایی سمپوزیوم راه یافت. زارعی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۰۰ میهمان در سمپوزیوم فولاد سال جاری حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: نمایشگاه فولاد نیز همزمان با برگزاری سمپوزیوم در محل نمایشگاه‌های دائمی واقع در سه راه جهانبار بندرعباس برپا می‌شود.
معاون فناوری شرکت فولاد هرمزگان، تصریح کرد: ۱۸۰ غرفه در فضایی به مساحت ۹ هزار و ۳۰۰ مترمربع در نمایشگاه فولاد برپا می‌شود که در این نمایشگاه ۲۵۱ شرکت داخلی و خارجی حضور خواهند داشت از این تعداد ۲۸ غرفه مربوط به شرکت‌های خارجی از حوزه خلیج‌فارس و کشورهای اروپایی حاضر در نمایشگاه است.