دنیای اقتصاد - بندرعباس: رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی هرمزگان از اتمام خط کشی مجدد راه‌های هرمزگان تا قبل از سفرهای نوروزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، مهران رازمند افزود: عملیات خط‌کشی مجدد راه‌های شهرستان‌های غرب هرمزگان به اتمام رسیده و خط‌کشی راه‌های شرق استان در حال انجام است.
وی در تشریح جزئیات پروژه ایمن سازی جاده‌های استان گفت: عملیات خط کشی محورهای جاسک در شرق استان به طول ۲۵۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به پایان رسیده است.
رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی هرمزگان همچنین از اتمام خط کشی مجدد محور میناب خبر داد و گفت: برای خط‌کشی این محور ۳۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی تصریح کرد: محور شهرستان‌های سیریک و بشاگرد نیز طی روزهای آینده خط‌کشی مجدد خواهد شد. به گفته مدیر ایمنی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، برای خط‌کشی مجدد راه‌های این دو شهرستان ۳۶۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. رازمند ادامه داد: خط‌کشی محورهای شهرستان بندرعباس نیز آغاز شده است که تاکنون ۹۰ درصد از محورها خط‌کشی مجدد شده است. وی افزود: برای خط‌کشی محورهای شهرستان بندرعباس، ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین از خط‌کشی محورهای حاجی‌آباد و رودان تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: اجرای عملیات ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های حاجی‌آباد و رودان به‌زودی آغاز می‌شود.