دنیای‌اقتصاد- اصفهان- آرزو کریمی‌مقدم: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از رشد 10 درصدی تولید در 10ماه گذشته سال جاری در این شرکت خبر داد و گفت: طی 10 ماه گذشته در مجموعه‌های این شرکت مقدار 6 میلیون و 78 هزارو 995 تن تختال تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.
بهرام سبحانی افزود: تولید گندله در این شرکت طی ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۶ میلیون و۲۱۰ هزار و۶۲۷ تن است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی تولید آهن اسفنجی طی این مدت را به میزان ۶ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۶۳۱ تن بیان کرد و افزود: در تولید آهن اسفنجی ۱۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۹۱ داشته‌ایم و این در حالی است که تولید آهن اسفنجی شرکت فولاد مبارکه در سال میلادی ۲۰۱۳ بالغ بر هشت میلیون و ۱۲۲ هزار تن بود که در بین شرکت‌های فولادسازی جهان رتبه اول را به خود اختصاص داده است. مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در ادامه گفت: تولید کلاف گرم در این شرکت پنج میلیون و ۱۸ هزارو ۳۳۴ تن طی ده ماهه گذشته می‌باشد که یک درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
وی تولید محصولات سرد در این شرکت را مطابق برنامه پیش‌بینی شده بیان کرد و افزود: تولید ورق رنگی طی ۱۰ماهه گذشته به مقدار ۱۰۹ هزار و ۴۵۰ تن است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد رشد داشته است.