دنیای اقتصاد- اصفهان- آرزو کریمی مقدم: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه این استان حدود 5/4 درصد از تعداد کل تعاونی‌های مسکن کشور را دارد، بیان کرد:
۵۶۳ شرکت تعاونی مسکن در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۲۶۸ تعاونی مربوط به مسکن غیر‌مهر (متعارف) و ۲۹۵ مورد از تعاونی‌ها نیز مربوط به مسکن مهر است. غلامعلی قادری افزود: ۱۶ هزار و ۶۰۰ مسکن مهر در استان ساخته شده است و ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی توسط تعاونی‌های استان اصفهان در حال ساخت است. وی عنوان کرد: در این خصوص بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش در بخش مسکن وجود دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان با اشاره به اینکه نگاه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به حوزه تعاون مسکن باید متفاوت از حوزه سایر تعاونی‌ها باشد، اظهار کرد: ترویج روحیه مشارکت در بین افراد، کمک به دولت در تمام عرصه‌ها و خدمت رسانی به اعضای تعاونی‌های مسکن از جمله اهداف اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن استان اصفهان است. وی درباره مشکلات تعاونی‌های مسکن گفت: از دستگاه‌های مختلف و مرتبط با بخش مسکن انتظار داریم تا تعاونی‌های مسکن را همانند انبوه‌سازان و سازندگان فردی ببینند و به عنوان شخصیت‌های حقوقی آنها را مستقل بدانند. قادری یادآور شد: بخش‌های خدمت‌رسان به ساخت‌وسازها نیز خدمات خود را به موقع ارائه کنند تا فرآیندهای ساختمان‌سازی در استان طولانی نشود.