دنیای‌اقتصاد- سنندج - اسرین مقصودی: 10 طرح صنعتی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در استان کردستان افتتاح می‌شود. پیمان اسراری اظهار کرد: نخستین طرحی که به بهره‌برداری خواهد رسید، شرکت سنه‌مانی کردستان با هشت میلیارد ریال اعتبار و هفت نفر اشتغال‌زایی است.
وی افزود: یکی دیگر از طرح‌ها در این ایام، شرکت «خانه گرافیک پژواک» با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال و با اشتغال‌زایی برای ۳۰ نفر است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: شرکت پلاستیک پوریا با سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار و اشتغال‌زایی برای چهار نفر از دیگر طرح‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.
اسراری گفت: شرکت میتن‌ساز فعال با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی برای پنج نفر یکی دیگر از طرح‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد. وی اظهار کرد: شرکتجلیل وفایی‌فر با اعتبار هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار و اشتغال‌زایی برای هفت نفر طرح دیگری است که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: پروژه شرکت عارف حسینی و محمدلاو قادری با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای ۹ نفر از دیگر طرح‌ها در این ایام خواهد بود. اسراری طرح بازیافت خدمات شهری و نجات طبیعت با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۰ نفر دیگر را طرحی دانست که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: پروژه درفام‌پرارین با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۰ نفر و طرح‌های «نیرو سبز بانه» و «ژیران پالایش بانه» نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ و ۲۱۰ میلیون ریالی و اشتغال‌زایی برای ۹ و چهار نفر دیگر طرح‌هایی است که در این ایام به
بهره‌برداری می‌رسد.