دنیای اقتصاد - بندرعباس: استاندار هرمزگان با حضور در شرکت فولاد هرمزگان، ضمن دیدار از خط تولید این واحد صنعتی گفت: در آینده‌ای نزدیک استان با تولید 15 میلیون تن فولاد در سال به قطب نخست تولید این محصول در کشور تبدیل خواهد شد.
دکتر جادری ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در فولاد هرمزگان، آن را نماد تلاش و سازندگی دانست که با تدبیر و امید و با برخورداری از مدیریت خوب و تلاش کارکنان خود، توانسته است توفیقات خوبی را به دست آورد.
وی ادامه داد: فولاد هرمزگان زمینه‌ساز صنعتی شدن استان است که مسیر توسعه تولید فولاد را به خوبی طی کرده و با همت و تلاش کارکنان سخت‌کوش خود تولید تختال فولادی در این شرکت به ۳ میلیون تن خواهد رسید.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های خوبی در فولاد هرمزگان انجام شده که نشان از یک حرکت توسعه‌ای و امیدوار‌کننده دارد و با توجه به نیروی متخصص و باتجربه‌ای که در این شرکت مشغول به‌کار و تلاش هستند، امید می‌رود که در آینده‌ای نزدیک هرمزگان به قطب فولاد کشور تبدیل شود و روند روبه رشد صنعتی شدن را با تدبیر و امید هموار سازد.
دکتر جادری ابراز امیدواری کرد: در طرح‌های توسعه‌ای با همت مدیران و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهد شد و با تلاش و همدلی بیشتر در استان، کشور را از واردات فولاد بی‌نیاز می‌کنیم.