دنیای‌اقتصاد- شرق استان تهران: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: شهرستان پیشوا از زیرساخت‌های لازم ازجمله شهرک صنعتی فعال برخوردار است که توجه به این قابلیت‌ها می‌تواند فرصت‌های شغلی پایداری را در شهرستان به وجود آورد.

عباس ملکوتی خواه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: پیشرفت و توسعه فعالیت واحدهای صنعتی وتولیدی افزایش اشتغال پایدار را در پی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی با استقرار واحدهای صنعتی نقش بسزایی در ایجاد فرصت‌های شغلی ایفا می‌کند، گفت: مسوولان موانع استقرار صنایع در شهرستان را برطرف و فضا را برای افزایش درآمد واحدهای تولیدی مهیا کنند.
وی بیان کرد: یکی از عواملی که می‌تواند در پیشرفت و توسعه صنایع و نیز ایجاد فرصت‌های شغلی نقش موثری ایفا کند، مساعدت و تعامل بانک‌های عامل با ادارات شهرستان است تا با ارائه راهکارهای عملی در سهولت اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی به ویژه مشاغل خانگی، باعث افزایش میزان اشتغال در شهرستان شوند.
فرماندار شهرستان پیشوا اظهار امیدواری کرد با برگزاری جلسه مشترک کارگروه اشتغال استان تهران در شهرستان پیشوا مشکلات پیش روی شهرستان پیگیری و برای رفع آنها برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.