دنیای‌اقتصاد-کرمانشاه- الهام اکبری: مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیات‌رئیسه شرکت گاز استان کرمانشاه در نشستی با حضور فرماندار، بخشداران و شهرداران شهرستان کرمانشاه به بررسی مسائل و مشکلات گازرسانی در حوزه این شهرستان پرداختند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ابتدای جلسه با ارائه گزارشی وضعیت گازرسانی در استان کرمانشاه را تشریح کرد و گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون ۹۶ درصد جمعیت شهری و بیش از ۳۰ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب ۲۳ شهر و ۲۵۲ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند. مهندس سیدحمید فانی افزود: از نظر گازرسانی به شهرهای استان در وضعیت مطلوبی قرار داریم و گازرسانی به چند شهر فاقد گاز استان را نیز در دست اقدام داریم.
وی با اشاره به اینکه از نظر گازرسانی روستایی از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم؛ تصریح کرد: به همین منظور از ابتدای سال‌جاری برنامه مناسبی برای توسعه گازرسانی به روستاهای استان تدوین و مقرر شد طی سال‌جاری و سال آینده ۲۰۰ روستای استان به شبکه گاز متصل شوند که با اجرایی شدن این برنامه تحول بسیار خوبی در بخش گازرسانی به روستاهای استان ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از نظر گازرسانی به جایگاه‌های سی.ان.جی جزو استان‌های برتر و پیشرو هستیم، اظهار کرد: تاکنون گازرسانی به ۶۵ جایگاه در گستره استان انجام گرفته و گازرسانی به ۱۳ جایگاه نیز در دست اقدام است و با اقدامات انجام شده خوشبختانه هم‌اکنون مردم با صرف حداقل زمان ممکن نسبت به سوختگیری خودروهای خود در جایگاه‌های سی.ان.جی اقدام می‌کنند.